.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد خبر داد :
نامه هیئت رئیسه مجلس به روحانی برای دفاع از ربیعی در صحن مجلس
شمال نیوز: در حالی ۲۱ نماینده در نامه ای به لاریجانی رئیس مجلس خواستار تعویق استیضاح ربیعی و ارجاع آن به کمیسیون اجتماعی مجلس شدند اما امروز هیئت رئیسه مجلس در نامه ای به رئیس جمهور از وی برای حضور در جلسه استیضاح روز چهار دعوت کرد.
نامه هیئت رئیسه مجلس به روحانی برای دفاع از ربیعی در صحن مجلس

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با الف گفت: بعد از اعلام وصول استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن مجلس در روز چهارشنبه دهم مرداد، هیئت رئیسه مجلس در نامه ای به آقای ربیعی اعلام کرد که زمان حضور در مجلس برای بررسی استیضاح را تعیین کند.

وی با بیان اینکه آقای ربیعی هم در نامه ای اعلام کرد که چهارشنبه ۱۷ مرداد در مجلس حضور می یابد، افزود: هیئت رئیسه مجلس تصمیم گرفت که استیضاح در روز چهارشنبه انجام شود.

مسئول استیضاح در هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در همین راستا امروز دوشنبه نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور نوشته شده که استیضاح در روز چهارشنبه انجام می شود و وی اگر تمایل داشت می تواند در صحن مجلس حضور یابد و از وزیر دفاع کند.

یوسف نژاد گفت: در این مدت ۲۱ نماینده نامه ای نوشتند تا استیضاح به کمیسیون اجتماعی ارجاع شود که رئیس مجلس دستور داندند تا این نامه در هیئت رئیسه مجلس بررسی شود.

وی تصریح کرد: باید در باره این نامه در جلسه فردا سه شنبه هیئت رئیسه مجلس تصمیم گیری شود.

استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه دهم مرداد در حالی در صحن مجلس اعلام وصول شد که در کمیسیون تخصصی یعنی کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار نگرفت و وزیر برای دفاع از محورهای استیضاح با نمایندگان متقاضی نشست مشترک نداشت.

همچنین نمایندگان معتقدند که طبق آئین نامه داخلی مجلس بعد از مطرح شدن یک طرح در مجلس و رد آن، حداقل تا شش ماه نباید مجددا در مجلس مطرح شود و استیضاح ربیعی در ظرف پنچ ماه 2 بار در مجلس مطرح شده که خلاف آئین نامه است.

اقدام هیئت رئیسه مجلس در اعلام وصول استیضاح ربیعی مورد اعتراض رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار گرفت.در همین راستا نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نوشته شد و خواستار تعویق استیضاح و ارجاع آن به کمیسیون شدند.

این نامه در همان روز چهارشنبه نوشته شد و دیروز یکشنبه به امضای 21 نماینده از جمله اعضای کمیسیون اجتماعی و حتی متقاضیان استیضاح هم رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.